NOTĂ: 1.Adăugați benzină și ulei de motor pentru cutie în consecință. (o cutie pentru a adăuga benzină și o cutie pentru a adăuga ulei de motor) nu se amesteca benzina cu ulei de motor.
2.Motorul nu ajunge la treapta de marșarier.Să acorde o atenție să nu pentru a testa motorul pe la țărm, dar în apă.
Caracteristici:
• start-in-gear protecție/ambreiaj caracteristică interzice propunerii de rotație în timp ce la ralanti
• lift/tilt caracteristică pentru apă de adâncime mică operație și confort
• tranzistor non-contact de aprindere electronic pentru pornire ușoară și performanță îmbunătățită
• verticale de montare a motorului de design pentru a sporit puterea, performanta si durabilitate
• superior carbonatare sistem cu bec grund pentru creșterea eficienței
• poftă de mâncare de prindere a clapetei de accelerație se ocupe și de oprire a motorului butonul de răspuns îmbunătățit
• superior exterioare anti-coroziune de sistem și anozi pentru durabilitate sporită
• durabil construcție din aluminiu turnat pentru o calitate superioară protecție la coroziune
• grele ușoare de plastic, aruncat de elice este un echipament standard
Caietul de sarcini:
Model: un singur cilindru, aer rece, în patru timpi, mână trage
Max.Ieșire: 6.0 CP
Accident vascular cerebral:4-accident vascular cerebral
Alezajul și cursa: 70x45mm
Deplasare(ml): 140
Raport de transmisie: 1: de la 1,5(16/24)
Putere Max : 3.75 KW/2500 rpm
Cuplul maxim: 9N.m/2500 rpm
Sistemul de aprindere: tranzistor non-contact aprindere electronica
Pornire model: trage de mână
Zgomot metoda de evacuare: toba de eșapament din mașină și a emisiilor direct
Exterior model: spline drivehard arborelui、spiral bevel gear
Direcție: axa verticală, invers acelor de ceasornic
Metoda de instalare: fix rafturi sau intensifica suportul
Elice sens invers acelor de ceasornic configuratie: trei lama
Trim si tilt sistem :manual de înclinare
Sistem de transmisie:ambreiaj centrifugal
Lubrifiere metoda: splash
Built-in rezervor de carburant volum:1.2 L